Strona główna   |   Mapa serwisu   |   Kontakt
 
Strona głównaNEC/Philips Sopho IPC 500
Strona glówna
Centrale telefoniczne
Nowoœć! Centrale telefoniczne Philips Sopho IPC 100
Nowoœć! Centrale telefoniczne Philips Sopho IPC 500
Nowoœć! Centrale telefoniczne NEC Philips SV8100
Komputery
Sieci telefoniczne
Sieci komputerowe
Informacje o firmie
Kontakt


SOPHO IPC 500

Zaawansowane rozwiązanie komunikacyjne IP-PBX dla małych i średnich organizacji

...wprowadza funkcjonalność i prostotę w świat telekomunikacji

               Nec Philips Unified Solutions

Elastyczność

System IPC 500 zaprojektowano tak, aby mógł całkowicie zintegrować się z infrastrukturą firmy. Pozwala on korzystać z tradycyjnej sieci z komutacją kanałów TDM, telefonii bezprzewodowej w systemie DECT, telefonii VolP lub ich dowolnej kombinacji. Tak więc IPC 500 pozwala osiągnąć korzyści wynikające z konwergencji głosu i danych na różnym etapie rozwoju firmy.

Budowę sieci telekomunikacyjnej można prowadzić sukcesywnie stosownie do etapu rozwoju firmy i aktualnych potrzeb. Rozwiązanie IPC 500 jest idealne zarówno dla firm działających w jednej lokalizacji, korzystających od 25 do 200 linii telefonicznych, jak i tych posiadających rozproszoną strukturę, korzystających nawet z 2500 linii telefonicznych i potencjału sieci telefonicznej. Ponadto, system obsługuje aplikacje integrujące sieć komputerową z telefoniczną (CTI) oraz inne programy począwszy od wysoce zaawansowanej aplikacji rozliczania połączeń InSite, a skończywszy na praktycznej aplikacji obsługi poczty głosowej.

Niezawodność

IPC 500 to rozwiązanie, które umożliwia konwergencję danych i głosu. Aplikacja telefoniczna IPC 500 jest kontrolowana przez wewnętrzny system operacyjny co zapewnia jej wysoką niezawodność i stabilność niezależnie od stopnia skomplikowania konfiguracji.

Gwarancja na przyszłość

IPC 500 to rozwiązanie przyszłościowe, ponieważ współpracuje z protokołem inicjowania sesji SIP, międzynarodowym standardem dla telefonii internetowej i technologii Voice over IP (VolP). Umożliwia zatem korzystanie z nowych usług i aplikacji już teraz i w przyszłości

Atrakcyjna cena

System jest rozwiązaniem atrakcyjnym pod względem finansowym -firma ponosi koszty tylko tych usług, z których realnie korzysta. Poza tym obsługując jednocześnie tradycyjne rozwiązania DECT i VolP, system pozwala firmie całkowicie przejść na technologię VolP (jeśli jest to wymagane) w tempie odpowiadającym jej potrzebom i możliwością finansowym.

SOPHO InSite

InSite dostarcza, w czasie rzeczywistym, informacje o efektywności wykorzystania systemu telefonicznego przez pracowników firmy:

• liczbie odebranych połączeń
• liczbie nieodebranych połączeń
• średnim czasie oczekiwania na połączenie
• najdłuższym czasie oczekiwania na połączenie
• liczbie połączeń oczekujących
• liczbie wykonanych połączeń
• liczbie dostępnych pracowników
• długości rozmowy telefonicznej
• czasie spędzonym na rozmowach.

Informacje te mogą być wyświetlane w formie zbiorczych zestawień dla całej firmy, działu, a nawet pojedynczego pracownika. Ponadto, system może sygnalizować, że usługi nie są realizowane na określonym poziomie, dzięki czemu na bieżąco można dokonywać zmian w zakresie obsługi klientów. Na przykład, jeżeli liczba nieodebranych połączeń przez danego agenta wzrasta, wówczas oczekujące połączenia można po prostu przydzielić innym pracownikom. Funkcjonalność aplikacji InSite zależy od rodzaju licencji, a firma ponosi wyłącznie koszty tych usług, z których korzysta.

Wyświetlanie w czasie rzeczywistym

Można na bieżąco śledzić zdarzenia zachodzące w ruchu telefonicznym, jak i przeglądać ich historię.

Informacje o dziale firmy

Informacje o ruchu telefonicznym w ramach działu można przeglądać według zdefiniowanych grup agentów, a nie tylko ze względu na konfigurację telefonu.

Zarządzanie za pomocą alarmów

Nie trzeba tracić czasu na analizę raportów. Aplikacja InSite może alarmować operatora poprzez wysyłanie wiadomość e-mail, gdy kluczowy wskaźnik poziomu obsługi klientów odbiega od przyjętych założeń.


Koszt obsługi połączeń

W aplikacji InSite można określić koszty obsługi połączeń oraz koszty stałe, co pozwala wykazać rzeczywisty koszt odbierania i wykonywania połączeń.

Stabilna architektura

Najnowsza architektura systemu gwarantuje, że wszystkie połączenia będą zestawione, nawet te realizowane za pośrednictwem sieci WAN.

Automatyczne tworzenie kopii zapasowej bazy danych

Kopie zapasowe wszystkich baz danych zawierających zapis połączeń mogą być tworzone ręcznie lub automatycznie.

Importowanie kosztów połączeń niekomutowanych

Import elektronicznych rachunków telefonicznych do programu InSite. Raporty o użytkowniku konsolidują wszystkie rozmowy jakie wykonał, w tym połączenia komórkowe lub stacjonarne.

ACD

Realizacja wszystkich funkcji automatycznego rozdzielania rozmów, w tym logowanie / wylogowywanie agentów, przekazywanie połączeń między grupami agentów, automatyczne, czasowe zawieszanie pracy agenta po zakończonej rozmowie, aby mógł zanotować uzyskane informacje.

SOPHO Operator

SOPHO Operator jest komputerową konsolą operatorską, która posiada szeroki zakres opcji umożliwiających recepcjoniście świadcz/ć usługi na poziomic znacznie wyższym niż przy użyciu innych, dostępnych na rynku konsol.

Wykorzystując techniki CTI i protokoły TCP/IP, aplikacja umożliwia:

• określać tożsamość rozmówcy poprzez identyfikację numeru
• identyfikować cel rozmowy przy użyciu unikalnych numerów DDI
• identyfikować rozmowy, które czekają w kolejce
• odbierać najpierw połączenia inicjowane przez rozmówców uprzywilejowanych
• półautomatycznie wysyłać wiadomości e-mail. Jeżeli operator zauważy, że rozmówca docelowy jest zajęty, może za pomocą kilku kliknięć myszą wysłać wiadomość z danymi osoby dzwoniącej
• tworzyć wiele kolejek w celu zróżnicowania rozmówców
• zezwalać rozmówcom na pomijanie recepcji
• identyfikować rozmowy zawieszone lub zwrotne
• identyfikować status linii przed przekazaniem rozmowy
• odtworzyć przekazane rozmowy
• obsługiwać nieograniczoną ilość przycisków bezpośredniego wyboru abonentów DSS.

Traktując każdego rozmówcę indywidualnie poprawia się jakość usługi i zwiększa się szansa na zdobycie ważnego zamówienia.

SOPHO Softphone

Korzystanie z programu Softphone jest łatwe. Tylko klikając myszą, można wykonywać, odbierać i zawieszać połączenia oraz zestawiać połączenia konferencyjne z innymi osobami.

Istnieje wiele sposobów wykonania połączenia:

• za pomocą klawiatury
• klikając w ikonę telefonu
• wpisując nazwę z książki telefonicznej
• wybierając wpis z książki telefonicznej
• korzystając ze wzoru wybierania numeru lub za pośrednictwem słuchawek z wtyczką USB.

Program Softphone posiada także wiele opcji zaawansowanych:

• widekonferencje
• wysyłanie wiadomości e-mail do bazy danych klienta

SOPHO Phone Manager

Menedżer profili (Profile Manager)

Pozwala sterować ustawieniami telefonu i wyświetlanymi komunikatami za pomocą kliknięć myszą.

Dziennik nieodebranych połączeń (Missed Calls Log)

Rejestruje wszystkie nieodebrane połączenia, na przykład, gdy pracownik jest poza biurem. Jest to pożyteczne narzędzie pomagające utrzymać dobre relacje z klientami.

Dziennik połączeń (Cali Log)

Rejestruje wszystkie połączenia wykonane z danego telefonu oraz czas trwania każdej rozmowy. Służy do monitorowania poziomu obsługi klienta.

Przekierowanie rozmowy (Deflect)

Jeżeli telefon danego pracownika jest zajęty, wówczas naciśnięcie przycisku Deflect powoduje przekazanie rozmowy do innego pracownika lub na pocztę głosową.

Integracja z programem MS Outlook'

Program Phone Manager może być połączony z aplikacją MS Outlook" w celu korzystania ze spisu kontaktów i umożliwienia wybierania numeru poprzez wskazywanie i klikanie myszą. Ponadto, jeżeli dane osoby dzwoniącej znajdują się na liście kontaktów, program Phone Manager je wyświetla.

SOPHO View Cali

Prezentacja informacji o dzwoniącym

View Cali jest aplikacją CTI, która wyświetla informację o osobie dzwoniącej na ekranie komputera. Dostarcza użytkownikom informacji, których potrzebują, aby przeprowadzić rozmowę w sposób efektywny i profesjonalny.

Kto dzwoni - wystarczy spojrzeć na ekran komputera, a odpowiedni rekord bazy danych poda:

• prawidłowe imię i nazwisko osoby dzwoniącej
• stanowisko służbowe
• nazwę firmy
• datę i czas ostatniej rozmowy.

Główne cechy i funkcje

•łatwość instalacji
• komunikaty wyświetlające informacje o sobie dzwoniącej
•okna wyświetlające wybrany numer (DDI - Direct Dialling In)
• puste okna wyświetlane w przypadku braku pasującego rekordu w bazie danych
• okno służące za miniaturowy pasek zadań
• możliwość konfiguracji z większością powszechnie używanych systemów i baz danych CRM
• pełna zgodność ze standardem TAPI 2.1
• możliwość tworzenia nowych kontaktów na podstawie wyświetlanych okien
•wyświetlanie wpisu z informacjami kontaktowymi osoby dzwoniącej za pomocą kliknięcia myszą
• możliwość wybierania numeru z dowolnego pakietu CRM
• konfiguracja wyświetlania informacji
    - przed odebraniem połączenia
    - przy odebraniu połączenia
    - podczas wybierania numeru
• konfiguracja formatu numeru telefonu
• wybieranie wewnętrzne i zewnętrzne
• szybkie wybieranie numerów
• wybieranie pól z numerami telefonów podczas wyszukiwania
• architektura klient-serwer.

SOPHO Voicemail

Żadna wiadomość nie zostanie utracona

SOPHO Voicemail oferuje wiele opcji obsługi poczty głosowej, dzięki czemu całkowicie dopasowuje się do wymagań firmy.

SOPHO Voicemail Lite jest aplikacją przetwarzania głosu, która spełnia funkcje zaawansowanego systemu zgłoszeniowego i oferuje popularne funkcje poczty głosowej bez potrzeby zakupu rozbudowanego, zewnętrznego systemu do obsługi tejże poczty. Można również wybrać inną opcję rozwiązania oferującą więcej możliwości oraz centralizację obsługi.

Kluczowe funkcje

• jednodotykowa obsługa klawiszy
• osobista automatyczna sekretarka
• zapis rozmów
• przeniesienie rozmowy do skrzynki pocztowej
• przeniesienie rozmowy do operatora automatycznego
• powiadomienie wysyłającego z data i godziną
• przekazywanie wiadomości
• powiadomienie o oczekującej wiadomości.

Networking

SOPHO IPC 500Net

Dzięki architekturze głosowej IPC 5OONet można budować sieci głosowe realizujące funkcje dopasowane do wymagań firm. Scentralizowany operator i poczta głosowa oraz automatyczny asystent umożliwiają współdzielenie zasobów w sieci, dzięki czemu maksymalizowane są zyski z inwestycji i minimalizowane wydatki. W oparciu o ten system można nawet budować rozproszone Cali Center, dzięki czemu pracownicy zdalni są częścią głównego Cali Center. Wydajność sieci telefonicznej jest wspomagana poprzez sieciowe konsole operatorskie, które można umieścić w dowolnym punkcie sieci WAN.

SOPHO IPC 500Net obsługuje szeroki zakres funkcji, takich jak:

• czekaj na połączenie/oddzwoń
• przywoływanie
• przekazywanie dalej
• rozmowa konferencyjna
• wyświetlanie nazwy i numeru DDI/CLI
• kolejkowanie rozmów
• pola BLF (Busy Lamp Fields)
• opcja "Idź za mną"
• przekazywanie rozmów
• bezprzewodowa obsługa DECT.

Systemy IPC 500 dzięki swej modułowej budowie mogą być łączone w sieci o różnej wielkości. Jeden moduł obsługuje 512 portów. W ramach zaś jednej sieci może działać tysiące użytkowników. Dzięki temu IPC 500Net jest idealnym rozwiązaniem dla rozwijających się firm, które przechodzą do nowych modeli organizacyjnych, w tym takich o rozproszonej strukturze. Również zmiany następujące w obszarze sposobów świadczenia pracy przyczyniają się do tworzenia wtórnych sieci pracowników - wirtualnych biur, pracy zdalnej i pracy w domu powiązanych wspólną infrastrukturą przekazywania danych i głosu.

Numery wewnętrzne VolP

Dowolna sieć składająca się z telefonów IP lub tradycyjnych telefonów może wymagać dostępu do funkcji, które pozwolą użytkownikom dostosować sposób instalacji telefonu do swoich potrzeb. Dostępność tanich linii ADSL sprawia, że praca zdalna/w domu daje realną możliwość obniżenia kosztów. Dzięki sieci, użytkownicy w domach lub odległych biurach mogą korzystać ze wszystkich funkcji, zwiększając tym samym swoją wydajność. Mogą być oni agentami Cali Center, a nawet pełnić funkcję operatorów. Jest to idealne rozwiązanie dla pracowników pracujących na pół etatu.

Komunikacja głosowa IP odbywa się płynnie w sieci LAN lub WAN bez potrzeby wyznaczania tras poprzez centralny węzeł systemu IPC 500. System jest zaangażowany w realizację połączenia jedynie w czasie przejście z sieci IP do sieci tradycyjnej, takiej jak ISDN lub do telefonu TDM. W tym momencie wymagana jest konwersja sygnału. Serwer DHCP zarządza adresami IP przypisanymi aparatom VolP, przy czym nie są wymagane stałe porty/kanały IP.

Opcje realizacji połączeń w sytuacji awarii sieci IP zostały również przewidziane. Każdy telefon IP może być zarejestrowany na dwóch węzłach systemu IPC 500. Jeżeli jakiś węzeł systemu IPC 500 ulega awarii, telefony IP będą komunikować się w sieci WAN poprzez drugi węzeł. Jeżeli sieć LAN ulega awarii, każdy telefon IP w systemie IPC 500 można przełączyć się na tryb PSTN/TDM korzystając z zasobów sieci tradycyjnych, takich jak telefony analogowe lub sieć PSTN. Dzięki obsłudze dowolnych kombinacji telefonów IP i tradycyjnych sieci IPC 500 można dopasować do wymaganego poziomu odporności na awarie.

Ponieważ jakość głosu jest częstym problemem w sieciach IP, telefony w systemie IPC 500 mogą być skonfigurowane tak, aby osiągnąć preferowaną jakość głosu. Obsługiwane są standardy kompresji G7I I, G729, oraz G723. Zastosowanie standardów otwartych oznacza, że system IPC 500 obsługuje dowolny typ routera QoS do ustalania priorytetów ruchu w sieci IP.

Chroń swoją inwestycję

System IPC 500 całkowicie integruje się z infrastrukturą przedsiębiorstwa i oferuje firmie oraz jej klientom wiele korzyści. Pewne funkcje mogą nie być potrzebne dzisiaj, ale mogą mieć kluczowe znaczenie w przyszłości.

W przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań, instalacja systemu IPC 500 nie wymusza wymiany dotychczasowych urządzeń. System współpracuje z każdym typem aparatów telefonicznych, pozwala zachować dotychczasowe funkcje i ustawienia systemowe.

Czy może być coś prostszego? Zainstaluj system IPC 500, aby móc skoncentrować się na prowadzeniu firmy, zamiast martwić o swoją sieć telefoniczną.

Specyfikacja techniczna

Na jeden system
Szafka centrali Maks. 2 zestawy w wersji wiszącej, stojącej lub do montażu w szafie RACK 19"
Linie zewnętrzne (ISDN/analogowe/IP) Maks. 200
Cyfrowe/analogowe linie wewn. Maks. 384/256
Numery wewnętrzne IP Maks. 512
Linie wewnętrzne DECT Maks. 480
24-przyciskowy moduł Maks. 384
60-przyciskowa konsola DSS Maks. 32
Obwody konferecyjne Maks. 64
IStrefy przywoływania wewnętrznego Maks. 64
Strefy przywoływania zewnętrznego Maks. 9
Maks. rozmiar strefy przywoływania 50
Wirtualne numery Maks. 256
Numery DDI 2000
Trasy DDI 3 na każdy numer DDI
Certyfikaty CE, EMC klasa A i B
Temperatura pracy OD 0st. C do 40st. C
Wilgotność względnia 20-90%


Charakterystyka sieci IP
Wewnetrzny serwer DHCP Wybierany przez użytkownika
VLAN/QoS IEEE802.1 q(VLAN Tagging), IEEE802.1 p (Priorytet)
Layer 3 QoS/ToS Diffserve/IP Precedence
Elastyczne ustawianie priorytetów ToS System IPC 500 może ustawić wartość ToS dla każdego protokołu DRS, NGT H323 i kontroli głosu
Gatekeeper wewnętrzny Na karcie NTCPU
Zarządzanie Serwer HTTP
Kodeki Łącze abonenckie Numery wewnętrzne
  G.711
    Rozmiar VIF 20 ms, 30 ms 30 ms
  G.729a
    Rozmiar VIF 20-80 ms 30-80 ms (H.323), 30-40 ms
  G.723.1
    Rozmiar VIF 30 ms, 60 ms 30 ms, 60 ms
SIP SIP Łącza zewnętrzne/Telefony

Strona glówna  |   Centrale telef.  |   IPC 100  |   IPC 500  |   SV8100  |   Komputery  |   Sieci strukturalne  |   Bezp. w systemach teleinf.  |   Informacje o firmie  |   Kontakt
 
Copyright©2005 PDS-Service. Ostania modyfikacja 12.12.2017