Strona główna   |   Mapa serwisu   |   Kontakt
 
Strona głównaNEC/Philips Sopho IPC 100
Strona glówna
Centrale telefoniczne
Nowoœć! Centrale telefoniczne Philips Sopho IPC 100
Nowoœć! Centrale telefoniczne Philips Sopho IPC 500
Nowoœć! Centrale telefoniczne NEC Philips SV8100
Komputery
Sieci telefoniczne
Sieci komputerowe
Informacje o firmie
Kontakt


SOPHO IPC 100

Zaawansowane rozwiązanie komunikacyjne IP-PBX dla małych i średnich organizacji

...wprowadza funkcjonalność i prostotę w świat telekomunikacji

               Nec Philips Unified Solutions

Funkcjonalność i prostota

Technologia istnieje po to, aby uczynić nasze życie łatwiejszym. Dlaczego więc przez swoją złożoność tak nas frustruje? W Philipsie uważamy, że rozwiązania technologiczne powinny być przyjazne dla użytkownika, pozwalające przekształcić trudne zadanie, w możliwe do wykonania bez nadmiernego wysiłku. Dlatego też Philips oferuje system komunikacji głosowej IPC 100, który jest łatwy w obsłudze, a jednocześnie realizujący szereg zaawansowanych funkcji. Jest więc zaprojektowany zmyślą o Twoich potrzebach.

Zaprojektowany dla Ciebie

Zaprojektowany aby zaspokoić rosnące wymagania małych i średnich firm. NEC/Philips SOPHO IPC 100 jest profesjonalnym, łatwym w obsłudze, prostym w instalacji i zarządzaniu rozwiązaniem komunikacyjnym. Dzięki jego szerokiej gamie użytecznych funkcji, będziesz prowadził Twój biznes efektywniej.

W odróżnieniu od większości konkurencyjnych systemów, IPC 100 nie zmusza Cię do wymiany istniejącego sprzętu. IPC 100 jest skalowalny. Jest jedynym systemem, który można uruchomić w minimalnej konfiguracją składającej się z 3 linii miejskich i 8 linii wewnętrznych. Można go jednak rozbudować aż do 96 linii wewnętrznych bez konieczności wymiany jakiegokolwiek elementu.

Zaawansowany

IPC 100 jest rozwiązaniem przyszłościowym. Jest kompatybilny z protokołem SIP (Session Initiated Protocol) – międzynarodowym standardem dla telefonii internetowej i VoIP (Voice over IP). Już dzisiaj możesz wykorzystać przewagę nowych usług i aplikacji bez względu na tempo rozwoju technologii.

Dostarczany przez lidera w świecie komunikacji

Philips Business Communication, część Royal Philips Electronics, jest godnym zaufania dostawcą zintegrowanych rozwiązań do przesyłu głosu i danych dla firm w całej Europie. IPC 100 należy do produktów najnowszej generacji zaprojektowanych specjalnie na potrzeby małych i średnich organizacji.

Wraz ze światową siecią liczącą ponad 50 punktów sprzedaży, dystrybutorów i partnerów biznesowych, zawsze będziesz miał silny zespół, który jest gotowy by Cię wspomagać. Nasze produkty i usługi spełniają najwyższe standardy jakości i niezawodności.

Łatwy w obsłudze

Cóż może być łatwiejsze? Zainstaluj SOPHO IPC 100 i skoncentruj się na swoim biznesie, bez obaw o Twój system telefoniczny.

Klient w pierwszej kolejności

Dzięki IPC 100 realizującemu wszystkie zaawansowane usługi, będziesz mógł zaprezentować Twoją fi rmę jako przyjazną i nowoczesną organizację – dbającą o niezawodną komunikację z klientami. Twój biznes stanie się bardziej produktywny, zorientowany na klienta, a w konsekwencji bardziej dochodowy.

Zabezpieczenie Twoich inwestycji

IPC 100 łatwo zintegruje się z zasobami informatycznymi Twojej organizacji i dostarczy wiele korzyści Tobie i Twoim klientom. System posiada wiele funkcji, których może dziś jeszcze nie potrzebujesz, lecz może będziesz ich potrzebował w przyszłości.

Wprowadzenie w ostatnim czasie protokołu SIP (Session Initiation Protocol) umożliwia posługiwanie się wieloma usługami i aplikacjami zaprojektowanymi po to, by umożliwić użytkownikom sprawniejsze posługiwanie się technologiami informatycznymi. SOPHO IPC 100 jest systemem telefonicznym obsługującym standard SIP, dlatego też zabezpiecza on inwestycje pod kątem przyszłych wymagań komunikacyjnych.

Dodaj usługę, gdy potrzebujesz

CTI – połączenie systemu telefonicznego z komputerem.
SIP (VoIP) – do obsługi połączeń zamiejscowych z wykorzystaniem łączy ADSL/DSL lub sieci Intranet/Internet. Wraz ze wzrostem ilości dostawców sieci internetowych (ISP) obsługujących standard SIP będziesz miał większy wybór dostawcy usługi.
Telefonia IP – połączenie sieci przesyłu głosu i danych; umożliwia bezpośrednie podłączenie telefonu do sieci komputerowej.
WLAN – Wi-Fi to alternatywa dla bezprzewodowych telefonów DECT. Możesz wykorzystywać Twój komputer lub PDA jako przenośny telefon łączący pocztę elektroniczną i system telekomunikacyjny.


Rozwijaj swoje inwestycje

Wykorzystaj istniejący sprzęt

Elastyczność IPC 100 umożliwia wybór technologii wdrożenia począwszy od telefonii tradycyjnej (z komutacją TDM), poprzez telefonię bezprzewodową DECT, a skończywszy na telefonii IP. Możliwa jest także kombinacja wszystkich trzech technologii w jednym systemie, w wyniku czego powstanie prawdziwy, „hybrydowy” system telekomunikacyjny. Korzystanie z nowego systemu nie będzie kłopotliwe ani dla Twoich klientów , ani pracowników.

Skalowalna wydajność

NEC/Philips gwarantuje, że gdy rozwinie się Twoja fi rma, żaden zasób nie zostanie zmarnowany. Jeśli będziesz potrzebował dodatkowo 20-30 numerów wewnętrznych, nie będziesz musiał wymienić istniejących modułów systemu. Wystarczy dodać kolejny moduł SOPHO IPC 100, by nadal się rozwijać. Możesz rozpocząć budowę systemu komunikacyjnego od małej centralki obsługującej 3 linie miejskie i 8 numerów wewnętrznych. Wraz z dodaniem następnych kart i modułów, Twoja centrala może być rozbudowana do 27 linii miejskich i 72 numerów wewnętrznych. Jeżeli wybierzesz telefony IP to IPC 100 będzie mógł obsłużyć do 96 numerów wewnętrznych.

Komunikacja – prosta i łatwa

Co da Ci system IPC 100? Umożliwi połączenie się z publiczną siecią telefoniczną niezależnie od tego czy są to tradycyjne łącza analogowe, cyfrowe linie ISDN czy też nowoczesne łącza, takie jak SIP.

Efektywny, elastyczny i prosty w obsłudze

IPC 100 realizuje usługi, które usprawniają komunikację. Dla przykładu, gdy rozmawiasz i potrzebujesz odpowiedzieć na drugie wywołanie, wystarczy nacisnąć jeden przycisk, a obecna rozmowa zostaje zawieszona i zostajesz przełączony do drugiego wywołania.

Wykonywanie połączeń zewnętrznych jest prostsze i mniej czasochłonne dzięki użyciu takich funkcji, jak „Skrócone wybieranie” i „Powtórzenie ostatnich 10-ciu numerów”. Wykorzystanie CTI pozwala przy użyciu myszki na wybór i nawiązania połączenia telefonicznego z poziomu komputera PC.

Wbudowane funkcje automatycznej dystrybucji połączeń oferują takie same możliwości, jak duże, zaawansowane systemy telekomunikacyjne.

IPC 100 może dystrybuować połączenia przychodzące równomiernie do przypisanych osób lub też w określonym porządku. Jeżeli jeden członek grupy jest zajęty, to połączenie jest przekierowane do następnego. Jeżeli wszystkie numery są zajęte możesz kolejkować połączenie z odtworzeniem odpowiedniego komunikatu.

W celu zapewnienia właściwej obsługi Twoich klientów, IPC 100 oferuje usługę identyfikacji numeru, która umożliwia prezentację na aparacie numeru lub nazwy osoby dzwoniącej.

Zintegrowana, 8 portowa cyfrowa poczta głosowa pozwala na zapis do 15 godzin informacji. Dzięki dodatkowym opcjom - po wciśnięciu jednego przycisku możesz nagrać rozmowę i zachować ją w swojej skrzynce głosowej.

Przycisk „Centrum wiadomości” pozwala dwóm osobom korzystającym z jednego aparatu posiadanie odrębnej sygnalizacji, informującej o pozostawionej wiadomości w poczcie głosowej.

IPC 100 integruje się także z innym ważnym systemem – z komputerem. Wykorzystując Microsoft TAPI możesz prosto połączyć telefon z Kontaktami w programie MS Outlook. Dzięki temu możesz zestawić połączenie poprzez kliknięcie myszką na wybraną pozycję w MS Outlook, a także uzyskać informację o Twoim rozmówcy na ekranie monitora zanim podejmiesz rozmowę.

Bogaty w funkcje, prosty w użyciu

IPC 100 posiada wszystkie funkcje których oczekiwałbyś od systemów telefonicznych dużych korporacji, włączając w to:


Automatyczny Operator
Blokada telefonu (Access Code)
Kolejkowanie wiadomości
DDI Call Routing
DDI Step On
DISA (16 kanałowa)
Domofon – dzwonek/telefon/zamek
Dwukolorowe LEDy w telefonach
Funkcje Call Center
Funkcje Oczekiwania/Oddzwonienia
Funkcje sekretarki
Grupy huntingowe
Hybrydowe porty wewnętrzne
Integracja Komputer-Telefon (CTI)
Interkom
ISDN (S Bus/S0)
Kody Rozliczeniowe – wymuszone (1000)
Kody Rozliczeniowe/Osobiste (2000)
Kolejkowanie – Numer/Operator
Książka telefoniczna – 2000 wpisów
Monitorowanie pomieszczenia
Muzyka przy oczekiwaniu
Nagrywanie rozmów
Numery wirtualne - 50
Parkowanie rozmów
Parkowanie rozmów – 64 pozycji
Poczta głosowa – zintegrowana lub zewn.
Połączenia konferencyjne (16)
Port Ethernet/LAN
Powiadamianie – wew./zewn.
Programowanie na bieżąco
Przekazanie połączenia z traktu na trakt
Przekierowanie - Follow Me
Przekierowanie – Zajęty/Nie odpow.
Przekierowanie na zewn. numer
Przekierowanie z domofonu
Raportowanie o błędanch na e-mail
Redial
Silent Monitor
Sygnalizacja nieodebranych połączeń
Taryfi kacja
Trakty i nr wewnętrzne IP
Tryb pracy Dzień/Noc (8 poziomów)
Wejście na trzeciego
Wiadomości indywidualne
Wybór najtańszego połączenia (ARS)
Zasilanie awaryjne - baterie

Pojemność SOPHO IPC 100







Strona glówna  |   Centrale telef.  |   IPC 100  |   IPC 500  |   SV8100  |   Komputery  |   Sieci strukturalne  |   Bezp. w systemach teleinf.  |   Informacje o firmie  |   Kontakt
 
Copyright©2005 PDS-Service. Ostania modyfikacja 12.12.2017